زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

نامه ی عاشقانه امام خمینی ره به همسرش

«تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدم

متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آینه قلبم منقوش است.

عزیزم، امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوشی در پناه خودش حفظ کند.

[حال] من با هر شدتی باشد می‌گذرد ولی به حمدالله تاکنون هرچه پیش آمد خوش بوده

و الان در شهر زیبای بیروت هستم. حقیقتا جای شما خالی است.

فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد.

صد حیف که محبوب عزیزم همراهم نیست که این منظره عالی به دل بچسبد...

ایام عمر و عزت مستدام. تصدقت.

قربانت؛ روح‌الله.»

.........................................................................................................................


سالروز رحلت جانگداز امام خمینی تسلیت باد. 


sitUdT8S_535.jpg

 ...................................................................................................................................


یادمون باشه زوجی خوشبخته که در همه حال به همسرش محبت کنه


از بزرگانمون یاد بگیریم.


التماس دعای فرج



نظرات (۶)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۵ محسن غفوری
سلام
من کلیپ دارم که نامه امام را می خونن تو یه برنامه
واقعا شاعرانه و قشنگ بود
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام
سلامت باشین
همچنین

سلام

 

عالی بود دوستم. . .

 

 

پاسخ:
سلام
ممنونم:))
سلام عزیزم
حال و هواتو درک میکنم
انشالا که هرچه زودتر قسمتت بشه عزیزم
فقط کافیه از ته دل بخاهی
اونجا نائب الزیاره شما و بقیه دوستان هستم
پاسخ:
سلام
ان شاءالله...

خوش به سعادتتون

ممنونم
واقعا چه نامه قشنگی
ای کاش همه مردا اینطوری عاشق بودن
چه ابراز احساساتی
ممنون عزیزم
پاسخ:
ای کاش...
خواهش میکنم
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۰ دختری از جنس نورازنسل حوا
عید است تمام شهر شادند ولی
نوکر نگران حرم ارباب است...
سلام. زیبا بود و زیباتر از ان خالق این شخص و شخصیت است که زیبندگی را خصال این بنده شریف خود کرده بود. تشکر از شما. خدا خیرتون بده و توفیق زندگی محبت آمیز و رضایت بخش و خداپسندانه ای رو به شما عطا کند.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی