زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۸ ب.ظ

عاشقانه ها

وقتی گاهی اوقات تو کتاب،سایت یا وبلاگی به عاشقانه های حضرت علی علیه السلام


و حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه میکنم...حسرت تموم عالم به دلم میاد که چرا انقدر ایمانم ضعیفه


که به این قشنگی نمیتونم به همسرم بگم دوستت دارم.


چرا منی که شیعه هستم و دو گوهر ناب دارم انقدر شبیهشون نیستم که حسرت به دل نمونم.


اشک توی چشمانم پر میشود از اینکه من فقط اسم شیعه بودن را یدک میکشم ولی اعمال یک شیعه را درک


نمیکنم.


تا وارد خونه شدن، گریه کرد
امیر المومنین پرسید : چرا گریه میکنی؟
خانوم جواب داد: از خونه ی پدری اومدم خونه ی تو .
یاد روزی افتادم که از خونه ی تو به خونه ی قبر خواهم رفت
دلم گرفت . . . گریه کردم . . .   



دلم کمی شبیه زهرا بودن میخواهد فقط کمی...


...............................................................................................................................


پ.ن:


(بی ربط با مطلب بالا)


خدایا از ته دلم ازت میخواهم هیچ وقت هیچ وقت مرد زندگی ام را شرمنده ی من نکنی.




نظرات (۴)

سلام علیکم
مطلب جالبی بود
خوشبخت بشید ان شاء الله
ان شاء الله مزه محبت های همسرانه رو هر چه بیشتر بچشید
یا علی
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۰ کنیز حضرت زینب سلام الله علیها
سلام..
:(

ای کاش همه مون به خودمون بیایم

نگیم چون جامعه اینظوره ماهم باشیم
برای ساختن جامعه باید اول خودمونو بسازیم
...

براتون آرزوی خوشبختی میکنم ..


درمورد پ.ن : روزی مولا علی علیه السلام به خانه آمدن و گرسنه بودن از بانو درمورد غذا پرسیدن

حضرت  فرمودن: غذایی نداریم ..
مولا فرمودن: چرا به من نگفتید تا تهیه کنم

حضرت زهرا سلام الله علیها: از خدای خود شرم کردم چیزی از همسرم بخواهم که شاید در توانش نباشد :(+++
. . . . . . .:((
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۸ انجمن گفتگوی بانوان مسلمان

سلام

ما خانومهای شیعه مسلمون،تو این انجمن جمع شدیم که یه محیط دوستانه ،سالم و مذهبی داشته باشیم.

مقدم همه دوستان جدید را هم گرامی میداریم.

درضمن عضویت آقایون در این انجمن ممنوع میباشد.

منتظرتون هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی