زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

زوج خوشبخت شیعه

عاشقانه ترین جمله ای که حضرت زهرا سلام الله علیها به حضرت علی علیه السلام میگفتن:>...روحی لک الفدا یا علی**جانم سپر بلای تو یا علی**

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ

روز عقدم....

اوایل سال 92 بود که من و سه تا از دوستانم به پابوسی امام مهربانی علی بن موسی الرضا علیه السلام رفتیم.

یکی از دوستانم گفت بریم اتاق عقد حرم...دو سه روزی طول کشید تا اینکه همه با هم تصمیمون یکی شد که بریم اونجا...

یک رواق خیلی بزرگ که مخصوص عروس داماد ها بود....از زائر خیلی بودن اونجا 7،8 نفر که 4نفرشون ما بودیم....

عروس داماد ها میومدن خیلی ساده مراسم میگرفتن...فقط یه خطبه ی عقد...واقعا معنوی بود....

اونجا واقعا حسرت خوردم...پیش خودم میگفتم کاش منم همسایه ی امام رضا علیه السلام بودم و میومدم پیش آقا عقد میکردم...

ولی خب امکانش نبود...

مکان دیگه ای که دلم میخواست اونجا عقد کنم گلزار شهدای تهران کنار مزار شهید هادی بود....همسرمم راضی بود اما نمیشد

وقتی که ما میخواستیم عقد کنیم داشتن خاک برداری میکردن:(

این از دو آروزی ما برای زمان عقد که برآورده نشد...عوضش یه جای دیگه خدا بهمون هدیه داد...

همسرم آرزو داشت وقتی خطبه ی عقدش خونده میشه بین الحرمین باشه ولی خب بازم نمیشد...

تا اینکه خدا به دل هر دومون نگاه کرد و بهمون عنایت ویژه کرد....

هم آرزوی من برآورده شد هم آرزوی همســـــــرم....

مکان عقدم به اذن خدا شد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی....

آرزوی من اینکه تو حرم عقد کنم و آرزوی همسرم تو بین الحرمین...

من که به آرزوم رسیدم و همسرمم همینطور چون زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی ثواب زیارت امام حسین علیه السلام رو داره.

خلاصه مراسم خیلی ساده و پر از معنویت بود...کلی آدم برام آرزوی خوشبختی کردن...

الهی که روزی همه ی جوونا بشه مخصوصا مذهبیاش...


سفره عقد

نظرات (۱۳)

۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۵ میثم تمّار
سلام علیکم
واقعا شیرین و ساده بود...خدا قسمت کنه
خوشبخت بشید ان شاء الله
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنونم
ان شاءالله

همچنین
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۳ خانم شاهنامه
به به عااالی

چی از این بهتر؟؟؟

ایشالا خوشبخت بشی عروس خانوم .... اگر لایق باشم دعا گویت هستم ... مثل همه ی اونایی که آرزوی خوشبختی برات کردن ....


خیلی حسه خوبی باید باشه مراسمِ عقد تویِ یه مکانِ مذهبی و معنوی باشه
پاسخ:
ممنون خانومی...ان شاءالله عروسی شما
ان شاءالله قسمتت بشه همچین فضای مذهبی اب
سلام
ان شاء الله خوشبخت باشید
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین
یاعلی
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۵ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام ادب احترام

وبی سا خته م برای زا ئرین عاشق پیاده امام رضا (ع ) از تون دعوت میکنم از وبم سر 

بزنید و یه تشرف انلاین هم به حرم این امام مهربانی بهره مند شویند.....لطفا دل نوشته 

...شعر ..خاطره و سلام خودتون . به آن امام مهربانی در داخل نظرات فراموش نفرمایید 

.......با تشکر..

به نوبه خودم براتون در حرم امام رضا ع دعا میکنم که خوشبخت بشین بسیار خوشحال شدم از اینکه دو گل محمدی بهم رسیدن ............وبهتون تبریک عرض میکنم
پاسخ:
سلام
ان شاءالله که موفق باشید.

ممنونم،ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشین
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۱ سید ابوالفضل (حدیث یار)
سلام
فقط میتونم بگم خدا قوت
همین
ان شلءالله  در کنار هم و زیر سایه ی اهل بیت سربازان خوبی برای مولا باشید
عیدتون مبارک ....
اگر وقت داشتید یه سر به مطلب جدید وبلاگم بنداز ...
ممنون
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شاءالله
یاحق
۰۳ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۹ زهرا رستگار
:)
خوشبخت شین ایشالا...
پاسخ:
ممنونم:)
ان شاءالله عروسی خودت
انشاء الله که خدا برای همدیگه نگهتون داره، نور معنویت و دوستی با خاندان عصمت وطهارت همواره بر زندگیتون تابنده باشه.

و ارزوی خوشبختی و عاقبت بخیری برای همه زوجهای جوان ایرانی
پاسخ:
ان شاءالله

ممنون


۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۹:۵۸ شیعه ی یاس
سلام.
منم که مشهدی بودم قسمت نشد حرم عقد کنم چون پدرم قبول نکرد گفتن ترافیک شدیده و مکانی هم که عقد میکنن همیشه شلوغه.اما قبلش با همسرم رفتیم اونجا و دعا کردیم زودی ازدواج کنیم و یک هفته و چند روز بعد عقد کردیم.
پاسخ:
سلام
خوش به سعادتتون که در جوار امام رئوف هستین مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارین
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۵ الهام رضازاده
سلام
ایشالا که خوشبخت بشید...
ایشالا اگه خدا بخواد میخوایم خطبه عقدمون حرم حضرت عبدالعظیم خونده بشه.
قبلش باید چه جوری هماهنگ کنیم؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
به همچنین
ان شاءالله...باید برید حرم و از خادمین آدرس اتاق عقد رو بپرسین همون جا هماهنگ میکنن
الهی که خوشبخت و عاقبت بخیر بشین

خوش به حالتون

(اشک شوق)

برای منم دعا کنید...

پاسخ:
ان شاءالله قسمت خودتون بشه.
محتاجم به دعا
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳ یک بنده خدا
ببخشید تو مطلبتوون گفتید مزار شهید هادی ولی شهید هادی که مفقود الجسد هستن و مزار ندارن فقط یک یادبود در بهشت زهرا دارن آیا اخیرا پیکر مقدس این بزرگوار رو به بهشت زهرا آوردن ؟
پاسخ:
منظورم همون یادمانشون هست
البته داخل مزار شهید گمنام هستش
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۴۳ سمیرا صادقى
سلام
با ارزوى خوشبختى براى همه,
خدا به من همسرم لطف بزرگى کرد و کنار قبر شهید تورجى زاده در گلزار شهداى اصفهان, خطبه ى عقدمون خونده شد و سفره عقدمون هم یه سجاده بود و جانماز و قران و مفاتیح ,فقط همین, ساده و بى الایش,
الان که حدود یکسال و نیم گذشته هر لحظه احساس میکنم خوشبخت ترین دختر دنیام,میخواستم به دختر خانوماى گل بگم که بخدا خوشبختى به این نیست که پر زرق و برق باشى, خوشبختى یعنى گذشت و مهربونى
پاسخ:
سلام خانومی
خوش به سعادتت
یکی از بهترین عقدهای دنیا رو داشتی در کنار بهترین ها پیش خدا

خوشیخت و عاقبت بخیر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی